τηλ: 23810 21483

Άρθρο: Ομάδες τροφίμων στο ημερήσιο διαιτολόγιο

 

Πρωτεϊνες
 
2 μερίδες την ημέρα από ένα από τα παρακάτω :
• 85 γρ. κόκκινο κρέας ή πουλερικά
• 113-170 γρ. ψάρι
• 28-57 γρ. τυρί ή 1 βρασμένο αυγό
• 113 γρ. δημητριακά ή όσπρια.

Προτιμήστε τα αυγά από κότες ελεύθερης βοσκής. Μην τρώτε ποτέ τα αυγά μελάτα και τα πουλερικά μισοψημένα, γιατί είναι πηγή βακτηριδίων όπως η σαλμονέλα. Ψήνετε καλά το κρέας, ειδικά το χοιρινό, γιατί υπάρχει κίνδυνος να κολλήσετε τοξοπλάσμωση. Αποφεύγετε τον ξιφία και τον φρέσκο τόνο, το συκώτι και το φουά γκρα, τα ωμά θαλασσινά και το σούσι, γιατί μπορεί να περιέχουν υψηλά επίπεδα υδραργύρου.

Γαλακτοκομικά προϊόντα

2-4 μερίδες την ημέρα από ένα από τα παρακάτω :
• 200 ml ημιάπαχο γάλα
• 28-57 γρ.τυρί
• 1 γιαούρτι

Μην πίνετε απαστερίωτο γάλα και τυροκομικά προϊόντα που προέρχονται από τέτοιο γάλα. Αποφεύγετε τα μαλακά τυριά τύπου Brie και Camembert και τα «μπλε», γιατί υπάρχει η πιθανότητα να μολυνθείτε από λιστερίωση.

Φρούτα και λαχανικά

4-5 μερίδες την ημέρα από τα παρακάτω :
• 85 γρ. λαχανικά  (τουλάχιστον ένα με σκούρα πράσινα φύλλα)
• 1 ανάμικτη σαλάτα
• 1 φρούτο φρέσκο ή αποξηραμένο


Υδατάνθρακες

4-6 μερίδες την ημέρα από τα παρακάτω :
• 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
• 57-113 γρ. ζυμαρικά, ρύζι ή πατάτες
• 57 γρ. δημητριακά

Ακόμα κι αν δεν έχετε όρεξη, το πιθανότερο είναι ότι το έμβρυο πεινάει, γι αυτό προσπαθήστε να τρώτε κάθε τέσσερις ώρες. Αν υποφέρετε από ναυτίες, καούρες ή δυσκοιλιότητα, ίσως έξι μικρά γεύματα στη διάρκεια της ημέρας να είναι προτιμότερο από τρία μεγάλα. Επίσης, αποφεύγετε τα φαγητά από fast food, τα τηγανητά, τα πατατάκια και άλλα έτοιμα σνακ, το βούτυρο, την κρέμα γάλακτος, τις βαριές σάλτσες και τα πικάντικα φαγητά.

 

 

Διαφορετικές ηλικίες, διαφορετικές ανάγκες

Πλοηγηθείτε στο περιεχόμενο του site ανάλογα με τις ηλικιακές σας ανάγκες
Ηλικία  
Αποτρίχωση με επιστημονική γνώση και με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα και τεχνικές laser
κλείστε ραντεβού στο τηλ 23810 21483 περισσότερα

Επισκεφθείτε μας. Καλέστε στο 23810 21483